Reklamácie


 

V prípade, že Vám objednaný tovar neprišiel alebo prišliel poškodený alebo sa poškodil počas bežného používania v záručnej dobe, kontaktujte nás, prosíme, bezodkladne telefonicky alebo správou na e-mail reklamacie@supraviz.cz

 


 

Ak nám posielate e-mail, prosíme, nezabudnite uviesť:

  • Číslo Vašej objednávky
  • Či je poškodená len časť alebo celá objednávka
  • Vhodné je zasielať aj foto poškodenej zásielky, aby sme mali lepšiu predstavu, čo se presne stalo
  • Spôsob riešenia reklamácie (teda či požadujete vrátenie peňazí, zľavu, opravu alebo výmenu za nový kus / nové kusy)

 

Ďakujeme

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie